Patronat. Composició

President: Vicent GARCÉS RAMÓN

President de la Fundació ACM. Vicepresident de CERAI (Centre d’Estudis Rurals i d’Agricultura Internacional). Professor en la Universitat Politècnica de València. Exdiputat del Parlament Europeu.

Secretària: Maite IBÁÑEZ GIMÉNEZ

Doctora en Història de l’Art per la Universitat de València. Gestora cultural, crítica d’art i col·laboradora en mitjans culturals i revistes especialitzades en art i cultura.

Tresorera: Ofelia VILA HERNÁNDEZ

Llicenciada en Geografia i Història per la Universitat de València. Activista feminista. Ha sigut Secretària de Cooperació Internacional i Moviments Socials del sindicat CC.OO. Coordinadora de la Fundació Pau Solidaritat per a la Cooperació Internacional i el Desenvolupament.

Vocal: Margarita BELINCHÓN GARCÍA

Doctora en Biologia per la Universitat de València. Experta en Museología. Directora del Museu de Ciències Naturals de València.

María

Vocal: Maria DONZELLI

Professora d’Història de la Filosofia en la Universitat “L’Oriental” de Nàpols. Presidenta de l’Associació “Peripli – Cultura i Societat Euro mediterrània”..

Ahmed

Vocal: Ahmed DRISS

Professor de Relacions Internacionals en la Universitat de Tunísia. President del CEMI (Centre d’Estudis Mediterranis i Internacionals).

Fatmir

Vocal: Fatmir GURI.

Professor i investigador en la Universitat Agrícola de Tirana.

Mikail

Vocal: Barah MIKAIL

Investigador especialitzat a Orient Pròxim i Àfrica del Nord, i professor en la Universitat de Sant Luis (Madrid).

Vocal: José Manuel RODRÍGUEZ VICTORIANO

Doctor en sociologia per la Universitat de València. Professor del Departament de Sociologia i Antropologia de la Universitat de València.

Aylin

Vocal: Aylin ÜNVER NOI

Professora en la Universitat de Marmara (Istanbul) i Investigadora en l’Escola d’Estudis Internacionals Avançats (SAIS), Johns Hopkins Paul H. Nitze. Experta en Relacions Internacionals.

Amb la col·laboració de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport